Sistēmas lietošana
Noformēt pasūtījumuReģistrācija un jauna konta izveidošana
Lai uzzinātu mūsu noliktavu adreses un noformētu pasūtījumu sistēmā – Jums ir jāizveido lietotāja konts. Lapas labajā augšējā stūrī klikšķiniet uz saites „Pieslēgties” un redzamajā logā aktivizējiet sadaļu „Izveidot jaunu kontu”. Klikšķiniet uz pogas „Izveidot jaunu kontu”, lai apstiprinātu konta izveidošanu. Jūsu Vārds un Uzvārds, mobilā telefona numurs un e-pasts tiks izmantots, lai atpazītu paku adresātu un sazinātos ar Jums saistībā ar Jūsu pasūtījumu piegādi Latvijā. Pēc konta izveidošanas Jums uz norādīto e-pastu tiks nosūtīta saite, ar kuras palīdzību varēsiet aktivizēt savu kontu un pieslēgties, izveidojot paroli.
Lietotāja konts un tā lietošana.
Pēc veiksmīgas pirmās pieslēgšanās, sekojot e-pastā nosūtītājai saitei. Jums ir izveidots lietotāja konts.Kā reģistrētam lietotājam Jums tagad ir pieejamas visas iespējamās papildu izvēlnes. Lai pasūtījumu noformēšana būtu ātrāka, iesakām sākotnēji rediģēt savu piegādes un rēķina informāciju sadaļā „Mans profils” un tikai tad doties uz sadaļu „Noformēt pasūtījumu”. Tad ātri varēsiet izvēlēties kādu no saglabātajām piegādes adresēm, kā arī izvēlēties iepriekš saglabātos rekvizītus rēķina sagatavošanai. Sadaļā „Noliktavas adrese” atradīsiet mūsu aktuālo Lielbritānijas un Vācijas noliktavu adresi, kā arī instrukcijas adreses norādīšanai interneta veikalos. Ja nepieciešams mainīt konta e-pasta adresi vai citus reģistrācijas datus, to var izdarīt sadaļā „Mans profils” – „Mana konta informācija”.
Pasūtījumu noformēšana un atbilstošās piegādes valsts izvēle.
Noformējot pasūtījumu, Jums jāizvēlas piegādes valsts (1.sadaļa). Pēc izdarītās izvēles klikšķiniet „Turpināt”. Tālāk nepieciešams izvēlēties piegādes pakalpojumu (2.sadaļa) – izvēloties vēlamo piegādes pakalpojumu „No noliktavas” vai „Tiešā piegāde no pārdevēja”. Pēc izdarītās izvēles klikšķiniet „Turpināt”. (3.sadaļa) -ievadiet prasīto informāciju par pirkumu. Lai pārietu uz jaunu sadaļu, klikšķiniet „Turpināt”. Vienam pasūtījumam ir iespējams pievienot vairākas preces. Labajā pusē ir iespējams redzēt pasūtījuma kopsavilkumu. Ja nepieciešams rediģēt kādu no jau aizpildītajām sadaļām – klikšķiniet uz ikonas, kurā attēlots zīmulis. Pēc veiksmīgas pasūtījuma noformēšanas pasūtījums tiks saglabāts sadaļā „Mani pasūtījumi” un uz e-pastu tiks nosūtīts sistēmas ģenerēts automātiskais apstiprinājums.
Atbildes uz Jūsu jautājumiem un papildus informāciju par sistēmas lietošanu, pasūtījumu izpildes statusiem u.c. noderīgas nianses atradīsiet sadaļā "Biežāk uzdotie jautājumi".