Pārlekt uz galveno saturu

Biežāk uzdotie jautājumi

Šajā sadaļā esam apkopojuši svarīgāko informāciju par mūsu pakalpojumiem. Klikšķiniet uz interesējošo tēmu, zem kuras atradīsiet atbildes uz populārākajiem jautājumiem.

Preču pārsūtīšanas pakalpojums, uzglabāšana, šķirošanu, komplektēšana un pārpakošana (piegāde no noliktavas)
Vai pasūtīt preces uz Lielbritānijas un Vācijas adresi iespējams no jebkura interneta veikala?

Mūsu Lielbritānijas un Vācijas adresi Jūs variat izmantot pasūtījumiem no jebkura interneta veikala, ja vien tie piedāvā iespēju piegādāt preces Lielbritānijas un Vācijas teritorijā. Noliktavas adresi var izmantot arī pērkot preces no Amerikas, Ķīnas vai citām valstīm. Iepērkoties no valstīm ārpus Eiropas Savienības, pastāv iespēja, ka precēm var tikt piemēroti nodokļi.

Ja nopirktas ir vairākas prece dažādos veikalos - vai visas preces uz Latviju tiks sūtītas vienlaicīgi?

Visas pakas, kas saņemtas mūsu Lielbritānijas un Vācijas adresē līdz transportēšanas datumam tiks sašķirotas, sapakotas un nosūtītas ar vienu piegādi. Ja, piemēram, jums ir pirkumi no 3 dažādiem ebay pārdevējiem un papildus pirkumi vēl 2 dažādos interneta veikalos, tad visas pakas, kuras faktiski būs piegādātas, vedīsim uz Latviju ar tuvāko iespējamo reisu. Ja transportēšanas datumā kāda no pakām vēl nebūs piegādāta, tad tā tiks transportēta ar nākamo piegādi.

Kāda garantija, ka es saņemšu savas pasūtītās preces? Vai piegādei uz Latviju tiek izmantoti starpnieki?

Mēs nodrošinām pilnībā pārbaudāmu servisu un transportējam preces uz Rīgas biroju tikai ar saviem transportlīdzekļiem. Mūsu īpaši apmācītais un profesionālais personāls nodrošinās to, ka jūsu paka ir drošībā no brīža, kad tā tiek piegādāta pie mums Lielbritānijas vai Vācijas adresē, līdz brīdim, kad saņemsiet to pie mums Rīgas centra birojā, OMNIVA pakomātā vai ar piegādi mājās. Katram pakas ceļojuma solim no saņemšanas dienas ir iespējams sekot līdz mūsu on-line izsekošanas sistēmā.

Cik jāmaksā par šķirošanu un uzglabāšanu Lielbritānijas un Vācijas adresē?

Par paku uzglabāšanu, šķirošanu papildus nav jāmaksā. Šis serviss jau ir iekļauts pakalpojuma cenā un paku uzglabāšana ir iespējama līdz tuvākajam transportēšanas datumam saskaņā ar grafiku.

Kā notiek sūtījumu pakošana? Vai pārdevēja iepakojums tiek atvērts un pārpakots citā iepakojumā?

Ja saņemti vairāki sūtījumi, mēs cenšamies tos apvienot pēc iespējas mazāk iepakojumu vienībās. Pakošanai izmantojam plēvi, lai satītu kopā vairākus mazus sūtījumus. Ja sūtījumu skaits ir pietiekams, lai ietilptu kādā no mūsu standarta kastēm – Jūs savas pakas saņemsiet iepakotas kartona kastēs. Visas saņemtās pakas tiek satītas kopā vai iepakotas kastē tādas, kādas tās ir saņemtas Lielbritānijas vai Vācijas adresē. Oriģinālo pārdevēja iepakojumu mēs nepārpakojam.

Kā samazināt transportēšanas izmaksas, ja pārdevējs būs preci iepakojis neadekvāta izmēra kastē?

Pirms pirkuma Jūs varat nosūtīt pārdevējam e-pastu, lai iepako preci maksimāli kompakti. Jo mazāki būs pakas izmēri, jo lētāka būs piegādes cena uz Latviju. Šis jautājums varētu būt aktuāls pērkot ebay lielāka izmēra un neregulāras formas preces.

Pasūtījumu statusi, paku pieņemšanas apstiprinājums, paku izsekošana (piegāde no noliktavas)
Kādi ir pasūtījuma izpildes statusi sistēmā?

„Pasūtījums izveidots, gaida pakas”
Šis statuss tiek pievienots automātiski pēc pasūtījuma izveidošanas sistēmā.

„Saņemtas 00 pakas, gatavo izsūtīšanai ”
Brīdī, kad adresē tiek saņemtas pakas, „00” vietā parādās faktiski saņemto iepakojumu vienību skaits.
Saņemtās pakas tiek reģistrētas sistēmā līdz darba dienas beigām. Katru dienu Jums ir iespēja sekot līdz kopējam saņemto paku skaitam.

„Pasūtījums reģistrēts, gatavs iekraušanai”
1-2 dienas pirms plānotās transportēšanas uz Latviju visas faktiski saņemtās pakas tiek sašķirotas, sapakotas, nomarķētas un tiek sarēķināta pakalpojuma cena. Tiklīdz konkrētais pasūtījums ir apstrādāts, šāds statuss parādīsies pie pasūtījuma, kā arī savā kontā Jūs redzēsiet aprēķināto pakalpojuma cenu.

„Pasūtījums ir iekrauts, ceļā uz Latviju”
Šāds statuss parādīsies, tiklīdz pasūtījums būs iekrauts mašīnā un ceļā uz Latviju. 

„Pasūtījums ieradies Latvijā, gatavs izsniegšanai”
Sūtījums veiksmīgi ir sasniedzis Latviju. Šajā fāzē notiek sagatavošana izsniegšanai, kā arī piegādēm ar OMNIVA pakomātu vai līdz adresei. Pie šī statusa varēs redzēt plānotos izsniegšanas laikus birojā vai arī piegādei Latvijā. Informācija par piegādes/izsniegšanas dienu un laiku tiks nosūtīta arī SMS uz pieteikumā norādīto mob.tel. numuru.

„Pasūtījums izsniegts adresātam” vai "Pasūtījums izsūtīts ar izvēlēto piegādes veidu"
Sūtījums ir veiksmīgi izsniegts adresātam vai izsūtīts ar izvēlēto piegādes veidu - ārpakalpojumu.
Šajā statusā mēs savu darbu esam paveikuši. Paldies, ka izvēlējāties mūsu pakalpojumus.

 

 

Kad mana pasūtījuma statuss tiks izmainīts?

Pasūtījums kļūst aktīvs, tiklīdz tam tiek pievienota kaut viena saņemta paka (preces iepakojums). Dienā, kad paka tiek piegādāta Lielbritānijas vai Vācijas adresē šīm izmaiņām būtu jāparādās sistēmā līdz darba dienas beigām. Tiklīdz mēs aktualizēsim informāciju par saņemtajām precēm un būs izmaiņas Jūsu pasūtījumā, sistēma automātiski nosūtīs Jums e-pastu. Līdz reģistrācijas un šķirošanas datumam Jūs redzēsiet tikai faktiski saņemto iepakojumu vienību skaitu.

Kā var zināt cik daudz pakas Lielbritānijas vai Vācijas adresē ir saņemtas?

Pie statusa „Saņemtas 00 pakas, gatavo izsūtīšanai” pirmo divu simbolu „00” vietā Jūs redzēsiet faktiski saņemto paku (iepakojuma vienību) skaitu. Paku skaits tiek aktualizēts katras piegādes dienas beigās. Lūdzam ņemt vērā to, ka atsevišķos gadījumos pakas var tikt pievienotas arī nākamajā piegādes dienā par iepriekšējo dienu.

Vai var uzzināt kuras tieši preces ir saņemtas?

Tā kā preču iepakojumi netiek atvērti, identifikācija pēc satura nav iespējama un netiek veikta. Mēs varam piedāvāt iespēju sistēmā pievienot saņemto paku fotogrāfijas, kuras varēsiet redzēt savā klientu kontā pie atbilstošā pasūtījuma kā papildus informāciju. Šis pakalpojums ir pieejams par papildu samaksu.

Kā pārliecināties, ka pakas tiek piegādātas nesabojātas?

Ja gadījumā Lielbritānijas vai Vācijas adresē paka tiks saņemta atvērtā veidā vai arī būs vizuāli bojāts tās ārējais iepakojums, sistēmā veiksim atzīmi par minēto faktu un pievienosim fotogrāfijas. Nepieciešamības gadījumā Jums būs iespēja pieprasīt kompensāciju no pārdevēja un saņemt zaudējumu atlīdzināšanu, ko segs pakas piegādātājs.

Kad es varēšu saņemt savas pakas Latvijā?

Sekojiet līdz pasūtījuma izsekošanas informācijai un Jūs vienmēr zināsiet kur atrodas Jūsu pakas. Ja pakas plānojat saņemt Rīgas centra birojā, mēs nosūtīsim SMS ar plānoto izsniegšanas dienu un laiku 1-2 darba dienas pirms plānotās izsniegšanas. Ieplānotos izsniegšanas laikus būs iespējams redzēt pie izsekošanas informācijas. Paku izsniegšana birojā parasti ir ceturtdienās plkst. 15.00-19.00, piegāde līdz durvīm Rīgā un Rīgas reģionā – ceturtdienās, darba dienas laikā. Atsevišķos gadījumos (svētku dienas Lielbritānijā, Vācijā vai Latvijā) izsniegšanas dienas un laiks var tikt mainīts, tāpēc lūdzu sagaidīt informatīvo paziņojumu, kurā precizēsim biroja darba laiku. Pakas piegādei ar OMNIVA pakomātu un kurjeru Latvijas teritorijā parasti tiek nodotas ceturtdienās ar piegādi nākamajā darba dienā. Svētku dienas Lielbritānijā, Vācijā un Latvija var tieši ietekmēt piegādes procesu un plānotajās piegādēs iespējama nobīde grafikā 1-2 darba dienas.  

Pakalpojuma apmaksa, apmaksas veidi un iespējas (piegāde no noliktavas)
Pakalpojuma apmaksa fiziskām personām
Paku saņemšana Rīgas centra birojā

Norēķināties par pakalpojumiem ir iespējams preču saņemšanas brīdī skaidrā naudā. Maksājumus ar norēķinu kartēm diemžēl pagaidām nepieņemam. Ja vēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, tad priekšapmaksas rēķina saņemšanas pieprasījumu variet izvēlēties pie pasūtījuma noformēšanas. Lai saņemtu pakas Rīgas centra birojā, rēķinam ir jābūt apmaksātam (nauda kontā) līdz plānotajai paku izsniegšanai. Ja apmaksa nebūs saņemta, pakas diemžēl nevarēsim izsniegt.

Piegāde ar OMNIVA pakomātu

Tiklīdz pasūtījums būs ceļā uz Latviju (statuss „Shipment in transit”), Jums uz e-pastu tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins par sniegtajiem pakalpojumiem. Lūdzam rēķinu apmaksāt norādītajā termiņā, lai neaizkavētu pasūtījumā iekļauto paku nodošanu partneriem piegādēm. Pēc veiksmīgas apmaksas saņemšanas (nauda kontā), Jūsu pakas tiks nodotas piegādei Omniva pakomātu tīklā. Sūtījumus būs iespējams saņemt pakomātos nākamajā darba dienā. Skapīša durvju kodu Jums nosūtīs Omniva sistēma SMS veidā uz pieteikumā norādīto mobilā telefona numuru. Ja rēķina apmaksa nebūs saņemta, pakas diemžēl netiks nodotas piegādei un sūtījumu piegāde aizkavēsies uz nenoteiktu laiku.

Piegāde līdz durvīm ar kurjeru

Latvijas teritorijā piegādi līdz durvīm mēs nodrošinām ar savu transportu, kā arī izmantojam SIA SCHENKER kurjeru piegādēm attālākos reģionos. Gadījumā, ja piegādāsim pakas ar savu transportu un būs iespējams norēķināties par pakalpojumiem piegādes brīdī, rēķinu Jums nesūtīsim. Ja piegāde plānota ar kurjeru, tad tiklīdz pasūtījums būs ceļā uz Latviju (statuss „Shipment in transit”), Jums uz e-pastu automātiski tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins. Lūdzam rēķinu apmaksāt norādītajā termiņā, lai neaizkavētu piegādi. Pēc veiksmīgas apmaksas saņemšanas (nauda kontā), Jūsu pakas tiks nodotas piegādei Latvijas teritorijā.

Pakalpojuma apmaksa juridiskām personām

Pievienojot uzņēmuma rekvizītus ebaypiegade.lv klienta kontā, rēķini vienmēr tiks sagatavoti uz Jūsu uzņēmuma rekvizītiem. Sistēmā iespējams pievienot vairākus pārstāvētos uzņēmumus vienlaicīgi. Pasūtījuma noformēšanas brīdī Jums būs iespēja izvēlēties atbilstošos uzņēmuma rekvizītus rēķina apmaksai. Atliks tikai atzīmēt, ka vēlaties saņemt rēķinu un tas Jums automātiski tiks nosūtīts uz e-pastu tiklīdz pasūtījums būs ceļā uz Latviju (statuss „Shipment in transit”). Ja atzīme sistēmā netiks veikta, mēs uzskatīsim, ka vēlaties maksāt kā privātpersona un līdz ar to tiks piemēroti privātpersonu apmaksas noteikumi.

Paku saņemšana Rīgas centra birojā, OMNIVA pakomātā vai ar piegādi mājās (no noliktavas)
Sūtījumu saņemšana Rīgas birojā un uzglabāšanas termiņi

Paku saņemšana birojā parasti tiek organizēta dienās, kad transports ierodas Latvijā. Parasti tas ir ceturtdienās, laikā no plkst.15.00-19.00. Atsevišķos gadījumos izsniegšanas diena un laiks var tikt mainīts, tāpēc pirms doties uz biroju pakaļ pakām – lūdzam sagaidīt SMS paziņojumu. Izvēloties saņemšanu birojā, pakas jāizņem dienā un laikā, kas ir norādīts informatīvajā SMS. Tad Jums būs jāmaksā tikai par transportēšanu no noliktavas līdz Rīgas birojam. Paziņojumu par saņemšanu Jūs saņemsiet tikai tādā gadījumā, ja Jums būs neizsniegtas pakas. Ja nav iespējams pakas izņemt noteiktajā dienā un laikā, Jums ir iespēja sarunāt ar jebkuru citu personu savā vietā, pasūtīt piegādi līdz durvīm vai uz tuvāko OMNIVA pakomātu. Lūdzam neizvēlēties saņemšanu birojā gadījumos, ja Jūs nevarēsiet pakas izņemt noteiktajā laikā. Paku ilgstoša uzglabāšana birojā (uzkrāšana) diemžēl nav paredzēta un iekļauta pakalpojuma cenā. Paku izsniegšanu ārpus izsniegšanas laikiem par papildus samaksu ir iespējama iepriekš telefoniski saskaņojot laiku. 

Sūtījumu uzglabāšanas termiņi OMNIVA pakomātā

Paku uzglabāšanas laiks OMNIVA pakomātā ir septiņas kalendārās dienas. Pakas saņemt iespējams 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ja gadījumā Jums rodas jautājumi par paku saņemšanu un uzglabāšanu, līdzam kontaktēties ar OMNIVA klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni: +371 27042424 vai e-pastu: info@omniva.lv.

Sūtījumu piegāde līdz durvīm, atkārtota piegāde

Piegādi līdz durvīm mēs nodrošinām visā Latvijas teritorijā – jebkurā pilsētā, ciematā vai lauku viensētā. Piegādes serviss tiek nodrošināts iepriekš noteiktā darba dienā, darba dienas laikā. Par plānoto piegādes datumu Jūs saņemsiet informatīvu SMS uz pieteikumā norādīto mobilā telefona numuru 1-2 darba dienas pirms plānotās piegādes, kā arī plānoto piegādes datumu ir iespējams redzēt sūtījuma izsekošanas informācijā. Pakalpojuma cenā ir iekļauts viens piegādes mēģinājums. Par atkārtotu piegādi tiek piemērota piegādes cena Latvijas teritorijā pilnā apmērā.

Pārdevējs atsūtījis nepareizo preci, vai to ir iespējams nosūtīt atpakaļ? (piegāde no noliktavas)

Ja pārdevējs (interneta veikals) ir iekļāvis bezmaksas atgriešanas uzlīmi ar svītrukodu, tad pakas atgriešana Lielbritānijas vai Vācijas teritorijā Jums būs bez maksas. Transprotēšana no ebaypiegade.lv Rīgas biroja līdz Lielbritānijai vai Vācijai gan būs jāapmaksā pie sūtījuma nodošanas. Kurpju kastes izmēra pakas transportēšana līdz Lielbritānijai vai Vācijai - no 5.00EUR. Gadījumos, ja pārdevējs atpakaļ sūtīšanu neapmaksā, Jūs varat izvēlēties mūsu piedāvāto servisu - sīkpaku sūtījumu piegādi no Latvijas uz Vāciju un Lielbritāniju.

Sūtīšana uz noliktavu netiek nodrošināta, prece jāpaņem pārdevēja adreses (Tiešā piegāde no pārdevēja)

Pakalpojums „Tiešā piegāde no pārdevēja” ir paredzēts gadījumos, ja Jūsu izvēlētā prece ir pārāk liela vai arī pārdevējs to nevēlas sūtīt ne starptautiski, ne arī nodrošina piegādi uz mūsu Lielbritānijas vai Vācijas noliktavu. Piegādājot šādu preci, informācijā parasti būs norādīts: „Collection in person”. Pakalpojuma papildus iespējas ir sūtījuma iepakošana drošai transportēšanai (ja pārdevējs to nenodrošina) un norēķins par preci paņemšanas brīdī jeb „Cash on collection”.

 

Prece jāpaņem no pārdevēja adreses, pārdevējs atsakās iepakot (Tiešā piegāde no pārdevēja)

Ja pārdevējam nav pieejami pakošanas materiāli vai arī viņš nevēlas iepakot, mēs to varam nodrošināt. Sūtījuma papildu iepakošana burbuļplēvē vai pārvākšanās pledos ir iespējama jebkuram "collection in person" pirkumam. Pirkums Latvijā tiks piegādāts tādā stāvoklī, kā tas tika paņemts no pārdevēja. Ir iespējams vienoties par iepakošanu arī īpaši trausliem pirkumiem. Mums ir pieejami visa veida pakošanas materiāli, kurus varam izmantot Jūsu trauslā pirkuma iepakošanai, lai nodrošinātu drošu piegādi adresātam.

Piegādes statusi, informācija par paku paņemšanas/piegādes laiku (Tiešā piegāde no pārdevēja)
Kādi ir piegādes statusi paņemšanai no pārdevēja?

„Saņemts paņemšanas pieprasījums, gaida administratora apstiprinājumu”
Šis statuss tiek pievienots automātiski pēc paņemšanas pieprasījuma pievienošanas sistēmā. Tiklīdz administrators būs ieplānojis, kurā no piegādēm pasūtījumu iespējams paņemt no pārdevēja adreses, statuss tiks papildināts.

„Pasūtījums ieplānots paņemšanai”
Pēc pasūtījuma ieplānošanas attiecīgajā reisā sistēmas statusam tiks pievienota informācija par paņemšanas datumiem. Sākumā tas būs 4-5 dienu intervāls, piemēram: „Paņemšana ieplānota starp 01.02.2017 un 05.02.2017, paņemšanas laiks tiks precizēts”. 1-2 dienas pirms plānotās paņemšanas tas tiks precizēts līdz 1 dienai un 2-3 stundu laika limitam, piemēram: „Paņemšana ieplānota 02.02.2017 no 12.00 līdz 15.00”. Izmantojot šo informāciju, Jūs droši varat nosūtītājam paziņot par plānoto paņemšanas dienu un laiku. Laiki tiks automātiski izsūtīti uz pieteikumā norādītajiem pārdevēja/nosūtītāja kontaktpersonas mobilā telefona numuriem 1 dienu pirms plānotās paņemšanas.

„Pasūtījums paņemts”
Pasūtījums ir veiksmīgi paņemts no pārdevēja/nosūtītāja un ir ceļā uz lokālo paku piegādes punktu.
Pēc šī statusa pievienošanas, izsekošanas informācijā parādīsies plānotais izsūtīšanas datums uz Latviju.

„Pasūtījums ceļā uz Latviju”
Pasūtījums ir veiksmīgi iekrauts transportā un šobrīd ir ceļā uz Latviju.
Šāds statuss var saglabāties vairākas dienas līdz brīdim, kad tas ierodas Latvijā.

„Pasūtījums ieradies Latvijā, gatavs izsniegšanai / gatavo izsūtīšanai ar izvēlēto piegādes veidu”
Sūtījums veiksmīgi ir sasniedzis Latviju. Šajā fāzē notiek sagatavošanās izsniegšanai, kā arī piegādēm ar OMNIVA pakomātu vai līdz adresei. Pie šī statusa varēs redzēt plānotos izsniegšanas laikus birojā vai arī piegādei Latvijā. Informācija par piegādes/izsniegšanas dienu un laiku nosūtīsim arī SMS uz pieteikumā norādīto mob.tel. numuru.

„Pasūtījums izsniegts adresātam” vai "Pasūtījums izsūtīts ar izvēlēto piegādes veidu"
Sūtījums ir veiksmīgi izsniegts adresātam vai izsūtīts ar izvēlēto piegādes veidu - ārpakalpojumu.
Šajā statusā mēs savu darbu esam paveikuši. Paldies, ka izvēlējāties mūsu pakalpojumus!

Kad mans pasūtījums tiks paņemts no pārdevēja?

Paņemšana no pārdevēja adreses tiek organizēta ar tuvāko iespējamo reisu. Mums mašīnas kursē katru nedēļu, līdz ar to iespējams noorganizēt ātru un operatīvu pieteikto pasūtījumu paņemšanu no pārdevēju adresēm.

Kad mans pasūtījums tiks piegādāts Latvijā?

Pasūtījumu statusā būs iespējams sekot līdzi plānotajai piegādei Latvijas teritorijā, kā arī nosūtīsim Jums SMS paziņojumu ar plānoto piegādes dienu un laiku uz pieteikumā norādīto mob. tel. numuru.

Ko darīt, ja pārdevējs ieplānotajā dienā un laikā nebūs mājās?

Pārdevējam varat piedāvāt nomainīt paņemšanas adresi, sarunāt atstāt pie kaimiņiem vai arī pasūtījumu mūsu kurjers var paņemt no iepriekš norunātas drošās vietas (secure location). „Drošās vietas” parasti ir dārza šķūnītis (garden hedge), veranda (porch) u.tml. Ja nav iespējams vienoties par paņemšanas alternatīvām, tad pasūtījums automātiski tiks pārplānots uz nākamo iespējamo paņemšanu un pārdevējs tiks informēts par jauniem paņemšanas laikiem.

Pārdevējs ir uzņēmums, paņemšana tikai darba dienās, darba laikā (tiešā piegāde no pārdevēja)

Lielākajā daļā Lielbritānijas un Vācijas teritorijas sūtījumu paņemšana tiek nodrošināta darba dienās, darba dienas laikā. Īpašos gadījumos ir iespējams piesaistīt Lielbritānijas partnerus, lai nodrošinātu paņemšanu specifiskās dienās un laikos.

Liela apjoma sūtījumu transportēšana – paletes, saliktās un pilnās kravas (tiešā piegāde no pārdevēja)

Liela apjoma un īpaši smagu sūtījumu transportēšanai mēs izmantojam gan mikroautobusus, gan arī lielās kravas mašīnas. Ja Jūsu pirkums ir novietots uz paletes vai arī tā ir lielgabarīta krava - transportēšanu noorganizēt ir iespējams. Mēs izmantosim visatbilstošāko transporta veidu, lai nodrošinātu Jūsu kravas drošu transportēšanu uz Latviju.